איך תוכנה לניהול עסק יכולה להועיל לעסק שלך?

תמיד חלמתם להקים חנות פרחים קטנה ואיכותית בקצה העיר? או שאולי אתם מתכוונים לפתוח סוכנות לביטוח? אז עברו שנים והצלחתם לעשות את זה. לקחתם הלוואות מהבנק, שכרתם מבנה ועובדים טובים, וכעת העסק שלכם מתחיל את צעדיו הראשונים בשוק והלקוחות הראשונים מתחילים לפנות אליכם. אך ככל שעוברים הימים כן אתם מגלים יותר ויותר קשיים בניהול מקום העבודה החלומי שלכם – העובדים לא תמיד מספיקים לבצע את המטלות בזמן ותיעוד הפניות של הלקוחות לוקה בחסר. למרבה המזל, היום קיימים פתרונות טכנולוגיים לכל דבר כמעט.

תוכנה לניהול עסק לעסק שלך

איך תוכנה לניהול עסק יכולה להועיל לעסק שלך

תוכנה לניהול עסק היא הפתרון בשבילכם

קיימות תוכנות לניהול עסק אשר מאפשרות לנו לנהל את העסק ולחסוך משאבים יקרים. אם בימים עברו נאלצו העובדים להסתמך על רישומים במחברות ולהתמודד עם כמויות גדולות של ניירת, היום ניתן לעשות את מרבית הפעולות דרך המחשב. אלה כמה יתרונות לתוכנה לניהול עסק אשר יכולים להועיל לכם ולקדם את החברה שלכם שלושה צעדים קדימה:

מעקב אחר עובדים – תוכנה לניהול מפעל מאפשרת לכם לעקוב אחר תפוקת העובדים שלכם ולבדוק האם הם עמדו בכל המשימות שהוטלו עליהם במהלך החודש. באמצעות מעקב זה תבינו את מי כדאי לשפר ולעודד ואיזה עובד עדיף להזהיר או לפטר כדי שלא ייגרם נזק לחברה. כמו כן, התוכנה מאפשרת לכם להבין אילו מטלות יכולים העובדים לבצע בדרך מהירה יותר ועבור אילו מטלות נדרש זמן רב יותר מהמצופה.

מעקב אחר לקוחות – ככל שאתם צוברים תאוצה ומגדילים את מאגר הלקוחות שלכם, כן נוצר הצורך לעקוב אחר הטיפול בהם. שכן, אין לדעת מתי תצטרכו להיות אתם בקשר שוב – מחר, מחרתיים או אולי רק בעוד שנה. לשם כך, כוללת תוכנה לניהול עסק מערכת CRM לניהול קשרי לקוחות. במערכת זו ניתן לציין את הפרטים האישיים של הלקוחות (שם מלא, טלפון, כתובת מגורים ועוד), לתעד שיחות ולסמן האם הפנייה טופלה או לא.

לנהל גם מרחוק – תוכנת ניהול איכותית כוללת גם ממשק רספונסיבי, כלומר אפליקציה המותאמת למכשיר הנייד שלכם. כי כדי לנהל את העניינים אינכם מוכרחים להיות במשרד. נפגשתם עם לקוח? תוכלו לתעד את השיחה בו במקום, אם תתחברו לתוכנה באמצעות הטלפון הנייד או הטאבלט. מחכים שעות בתור לקופת החולים? זה הזמן המתאים לשלוח משימות לעובדים שבמשרד.

איזו תוכנה מתאימה לעסק

בחירת תוכנה לניהול עסק היא אינה עניין של מה בכך. אתם צריכים שהיא תתאים למטרות שאתם מעוניינים להשיג ותהיה ידידותית למשתמשים. ומעל לכל, חשוב שיהיה לכם למי לפנות בשעת תקלה. כאשר אתם פונים לחברה המספקת תוכנה לעסק, מומלץ לוודא כי היא מנהלת מוקד תמיכה ושירות לקוחות, כדי שניתן יהיה לפנות אליו במקרים של תקלה בתוכנה.