גיבוי ענן לחברה בע”מ

גיבוי ענן הוא שירות הכרחי וחיוני בעולם המודרני. רוב החברות והעסקים השונים שקיימים היום בשוק, משתמשים במערכות מחשוב על מנת לשמור את מאגרי המידע שלהם. בחלק מהחברות מדובר רק על פרטים של לקוחות או ספקים, ואילו בחברות אחרות מדובר בפרויקטים שלמים, תכניות עבודה ומידע חשוב נוסף אשר חיוני לעבודה השוטפת של החברה.

 

גיבוי ענן לחברה בע"מ

גיבוי ענן לחברה בע”מ

 

אובדן של מידע ארגוני יכול להיות קריטי ואף לגרום להתמוטטות של החברה, במידה ולא קיים גיבוי מספק. בעבר הגיבוי נעשה בצורה של דיסקים, דיסקטים ומכשירים חיצוניים, אך היום עם התפתחות הטכנולוגיה ניתן לגבות את המידע בצורה הרבה יותר יעילה ופשוטה.

אין צורך לפנות מקום עבור מכשירי הגיבוי ואין צורך לדאוג כי מכשירים אלו יינזקו. הגיבוי נעשה בצורה וירטואלית על ידי הספק, אשר מאפשר את שירותי הגיבוי. לרוב מדובר על גיבוי אוטומטי, אשר מבטיח את העברת המידע לשרת מרוחק שיוכל לשמור עליהם למקרה הצורך.

 

כל מה שחשוב לדעת על גיבוי ענן לחברה בע”מ

 

היום ניתן למצוא שתי אופציות עיקריות של גיבוי ענן. אופציה אחת היא גיבוי ענן לקבצים, ואילו האופציה השנייה היא גיבוי ענן image. כאשר מדובר על גיבוי של קבצים, חשוב להבין כי הגיבוי נעשה במספר גרסאות. כאשר מתבצע הגיבוי, למעשה הקבצים מועתקים מהמחשב לענן ונשמרים במספר דורות, כך שניתן יהיה לשחזר כל קובץ במספר גרסאות שונות.

באופציה השנייה לעומת זאת, הגיבוי הוא יחיד ולא ניתן לבצע שחזור של הקבצים בגרסאות השונות שלהם. למעשה במקרה של תקלה, ניתן יהיה לשחזר את כל המערכת בדיוק למצב שבו היא הייתה בזמן הגיבוי. באופציה הזאת חשוב לוודא כי זמני השחזור יהיו מינימליים, על מנת לאפשר לשחזר את כל הקבצים, התוכנות וההגדרות השונות לזמן הגיבוי האחרון.

 

גיבוי בטוח ויעיל

 

לסיכום, גיבוי ענן לחברה בע”מ הוא הדרך הבטוחה והיעילה ביותר להעביר את כל הנתונים והמידע של החברה למיקום מרוחק ובטוח בצורה אוטומטית ללא צורך בשום פעולה ידנית. מערכת הגיבוי בענן מאפשרת לכל חברה ולכל בית עסק לשחזר בצורה מדויקת קבצים בודדים לצד תיקיות שלמות.

היום ניתן למצוא בשוק ספקים שונים אשר מספקים את שירותי הגיבוי בענן. חשוב לעבוד עם ספק מקצועי ואיכותי, אשר ידאג לנטר בזמן אמת את תהליך הגיבוי ויוודא את תקינותו. חשוב לציין כי המידע המגובה נשמר בצורה מוצפנת ומאובטחת, כך שאין שום מקום לדאגה. לרוב נשלח מייל יומי אשר מאשר את תקינות הגיבוי ומודיע על תקלות.